maanantai 1. huhtikuuta 2013

Second hand

Tässä muutama päivä sitten olin yökylässä ystäväni luona Helsingissä, taas siinä ihanassa kaupungissa jota edelleen ikävöin.. Mutta niin.. Käytiin syömässä ihanassa Hoku nimisessä ravintolassa Punavuoressa, jonka jälkeen haettiin vähän (tai ei ehkä niin vähää) mässyä ja katottiin Paranormal Activity 4. Ei ollu niin kummonen, kun mitä olis luullut, aluksi vähän kuset housussa ruvettiin sitä katsomaan, mutta leffan edetessä oppi tajuamaan, että mitä kannattaa pelätä ka mitä ei. Oli meillä hauskaa kuitenkin :D Aamulla muutamien tuntien yö unien jälkeen riennettiin jäähallin kirpputorille ja tein siellä tosi ihania ostoksia, niistä vähän myöhemmin :) nyt pistän tohon alhaalle kuvia mun ihanasta illallis asusta, joka on myös second handia. Mekko on keskustan uudesta Fida liikkeestä ja huivi on mun siskon vanha, koru on taitaa olla Barcelonasta.

Translation: Few days ago I was at sleep over in my friends place in Helsinki. We went eat dinner to restaurant named Hoku, and after that we watched one horror movie with lots of candy. In the morning we went to Jäähalli second hand shop, and I bought few lovely things witch I will share later. Now I will show few pictures of my dinner outfit, and it is second hand also :)

XOXO, Sanni



2 kommenttia:

  1. oih, ihanan olonen blogi sulla! itekki oon haaveillu hakevani lukion jälkeen sinne Lahden sirkuskouluun, ois huippua jos kirjottelisit enemmänki teijän kouluhommista? kuin pahat oli pääsykokeet? ;)
    Mutta jatkahan kirjottelua!

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) Niin, meillehän on seuraavat pääsykokeet vuoden päästä, että sinne vaan hakemaan! :) pääsykokeissa oli todella kivaa, mutta olihan ne myös rankatkin... kolmen päivän aikana testattiin kestävyys- ja lihaskunto, jonkka, akrobatia, kässäri, ilma-akrobatia, tanssi, ilmaisu ja notkeus taidot, lisäksi oli haastattelu ja oman numeron esitys. Joka päivä tippui muutama pois... eli koetusta on, mutta ainakin se takaa että kouluun pääsee hyvät oppilaat :) itse olen kuitenkin huomannut vuoden aikana, että ehkä sirkus ei olekaan se mun juttu ja siksi olen ajatellut vaihtaa alaa, mutta mietiskelen vielä.. ehkä voisin jonkun koulu jutun tänne tehdä, mutta olen yrittänyt pitää vapaa-ajan ja koulun hieman erillään, ettei koko elämä ole ihan sirkusta :D sen takia blogiinkaan ei ole eksynyt sirkus aiheisia postauksia vielä :) Mutta kiitos ideasta ja toivottavasti jatkat lukemista! :)

    VastaaPoista