sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kynnen mitalla

Oijoijoi, oon niin pitkään unelmoinu kauniista pitkistä kynsistä, ja nyt sain semmoset! Mulla on nimittäin paha tapa "repiä" kynsiä.. En pureskele, mutta revin ne. Hyihyihyi! Siksi ne on aina niin tyngät ja rumat. Ja kaiken lisäksi oon tosi laiska lakkaamaan niitä, vaikka kuinka rakastan kynsilakkoja, niin ne jää aina kaappiin pölyttymään, höh. Mutta nyt, ah, mulla on geelikynnet! Normaalisti nehän maksaa maltaita tämmöselle opiskelija raukalle, mutta löysin netistä ilmotuksen, tytöltä, joka tekee niitä halvemmalla kotonaan. Niimpä otin yhteyttä häneen ja hankin pitkään haluamani kynnet. Ekana oli tarkoitus ottaa keväiset pastellin väriset, ja niinhän minä periaatteessa otinkin... mutta kun näin ne kaikki ihanat hileet, niin mun sisäinen prinsessa vaan tunki ulos, ja tuloksena ihanat vaaleanpunaiset kynnet ;) hih

Translation: Now I finally got nail extentions. I'm so happy, because I have been thinking to take those so long time. When I saw all the glitter options, my inside princess came out and now I have lovely pink nails! ;)

XOXO, Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti